reklama

Sumár poznatkov

Naučila som sa kráčať vlastným smerom, z pekla urobiť si nebo. Naučila som sa, že ťažkosti neprichádzajú len tak. Sú dané len najsilnejším, aby zistili čo je to byť trpezlivejším a oslobodili sa od nich ako vták.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

Naučila som sa,

že nič nie je zadarmo,

len úsmev, ktorý si mnohí vedome nedoprajeme

a pritom po ňom tak veľmi túžime.

Naučila som sa,

vážiť si každý deň,

lebo raz príde ten, v ktorý oľutujem

všetko, čo som chcela, ale nestihla urobiť,

premietnem si sny, ktoré som si už nestihla splniť.

Naučila som sa,

že ak niečo chcem,

musím bojovať dovtedy, pokiaľ to nedosiahnem.

Nejde len o prácu, štúdium, ciele a sny,

ide aj o každý nový deň s vierou a vďakou začatý,

za každý prítomný moment v zdraví prežitý.

Naučila som sa

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

ľúbiť aj milovať.

Ale najpodstatnejšie,

že lásku treba pre toho pravého uschovať.

Naučila som sa, že nikdy ťa nebudú mať všetci radi,

budeš prechádzať hádkami, vzburami, falošnými priateľstvami.

Tých, ktorí za to nestoja budeš milovať,

svoj čas bezproblémov im budeš darovať,

nenájdeš si ho však na tých,

ktorí ťa diskrétne, v tichosti obdivujú a milujú.

Naučila som sa,

že musíš nájsť harmóniu,

ktorá ťa bude viesť a dovolí ti robiť,

čo budeš chcieť.

Naučila som sa,

že život ti naozaj dopraje.

Stačí si vážiť to čo máš, no neuvedomuješ si,

že každým dňom niečo nové dostávaš.

Naučila som sa,

že postačí pár, ale skutočných priateľov,

SkryťVypnúť reklamu
reklama

ktorí mi pomôžu zakaždým, keď sa dostanem do malérov.

Naučila som sa vážiť si ľudí, ktorí si vážia mňa,

ale aj tých druhých, ktorým sa patričnej lásky nedostáva.

Nakoniec som sa naučila,

že každý koniec je nový začiatok

a učiť sa budem celý život, nie len cez školský rok.


Stanislava Bratková

Stanislava Bratková

Bloger 
  • Počet článkov:  64
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nič netrvá večne,napriek tomu nikdy nič celkom nezmizne. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu